luni, 26 noiembrie 2012

Acasă...in Iași!

Astăzi am participat la o dezbatere frumoasa cu moldoveni si despre moldoveni. 
M-am întâlnit cu profesori, doctori, avocati, oameni de afaceri, studenți si elevi din Republica Moldova, stabiliti in Iasi, care mi-au transmis problemele cu care se confrunta dar si momentele frumoase pe care le-au trăit in România. 

Povestile lor de succes, încrederea si optimismul pe care mi le-au transmis, dar si sentimentele de multumire si împlinire pe care le-am simțit in aceasta seara, m-au determinat sa le propun un proiect sub denumirea "Acasă la noi...in Iași!". Acest proiect își dorește sa reuneasca, de doua ori pe an, moldovenii de peste Prut cu parlamentari si factori de decizie din administratia locala pentru a purta discuții libere despre ce trebuie schimbat, dar si ce exemple de buna practica trebuie promovate pentru ca noi sa devenim un real punct de sprijin pentru frații noștri de peste Prut. 





Pentru mai multe fotografii puteti accesa http://www.facebook.com/MihaelaPopapaginaOficiala?fref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu