sâmbătă, 24 noiembrie 2012

A 16-a zi de campanie…


Sunt fericita pentru ca astazi la Valea Lupului am stat de vorba cu oameni deosebiti si foarte deschisi, care ne-au primit cu prietenie si caldura.
Imi place sa ma intalnesc cu oamenii, sa le ascult gandurile, parerile si sfaturile si sunt convinsa ca intalnirile directe sunt cele mai importante in campania electorala. Am renuntat la foarte multe emisiuni televizate pentru a avea suficient timp sa ma intalnesc cu oamenii, fie ca vorbim de intalnirile pe strada sau intalniri pe categorii profesionale si grupuri vulnerabile: profesori, medici, ONG-uri, tineri, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati, etc.
De Valea Lupului ma leaga amintiri frumoase. Cu Valea Lupului am inceput implementarea proiectelor europene si este scoala care a primit din partea Comisiei Europene premiul pentru cel mai bun proiect, un exemplu de buna practica pentru celelalte scoli in implementarea proietelor europene, daca vorbim de anii 2001-2002. Ceea ce am construit in 2001 se simte si astazi pentru ca nu exista scoala in Iasi care sa nu aiba echipe de experti care initiaza si astazi proiecte europene. 



Pentru mai multe fotografii puteti accesa http://www.facebook.com/MihaelaPopapaginaOficiala?fref=ts


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu