luni, 16 septembrie 2013

Imi exprim speranta ca va veni o zi cand dascalii vor fi rasplatiti la adevarata lor valoare

Cu ocazia inceperii unui nou an scolar doresc sa le transmit tuturor dascalilor putere de munca, succes si sa imi exprim speranta ca va veni o zi cand vor fi rasplatiti la adevarata lor valoare. Aceeasi speranta au avut-o si parintii mei, ambii cadre didactice, am avut-o si eu in calitate de cadru didactic si continui sa o am si ca politician.

Nu am inteles niciodata, nici ca om din societatea civila si nici ca politician de ce sunt mai bine platiti cei care verifica si controleaza decat cei care produc, fie ca produc locuri de munca, alimente,  bunuri materiale  sau dau societatii valori, sanatate si resursa umana competenta.

Dar cu atat mai mult nu inteleg de ce numarul celor care produc s-a micsorat in timp ce numarul celor care verifica si controleaza s-a triplat . Sunt convinsa insa ca lucrurile se vor schimba, altfel celor care verifica si controleaza le-ar ramane doar sa se verifice intre ei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu