În data de 6 mai 2015, Comisia Europeană a lansat Strategia pentru Piaţa Unică Digitală. Aceasta strategie reprezintă prioritatea numărul 2 al planului Juncker și vizează în special, înlăturarea barierelor din mediul digital, reprezentate de fragmentarea generată de reglementările naţionale, întreprinderile întâmpinând numeroase piedici în comercializarea transfrontalieră, în special din cauza diferitelor reglementări aplicabile la nivelul statelor membre în domenii precum protecţia consumatorilor, TVA, reglementări specifice unor produse şi tranzacţii de plată.
Principalele
domenii asupra cărora se va concentra Activitatea Comisiei Europene se va concentra asupra unor domenii principale în
contextul implementării strategiei privind piaţa unică digitală. Aceste domenii sunt
următoarele: asigurarea unui acces mai bun al consumatorilor şi al
întreprinderilor la bunurile şi serviciile digitale; crearea condiţiilor
adecvate pentru dezvoltarea reţelelor şi a serviciilor digitale; crearea
unei economii şi a unei societăţi digitale europene cu potenţial de creştere pe
termen lung.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu