luni, 20 mai 2013

Cinci scoli din Iasi au primit titlul de Scoala Europeana


Am participat astazi la festivitatea de decernare a titlului „Scoala europeana” celor 64 de unitati de invatamant preuniversitar declarate castigatoare ale celei de-a X-a editii a Competitiei Nationale pentru obtinerea certificatului „Scoala Europeană”. Am demarat acest proiect alaturi de colegele mele in 2003 si ma bucur sa vad un interes tot mai crescut pentru dezvoltarea de noi si noi proiecte. Ma bucur ca mi-am revazut fostii colegi, alaturi de care am dezvoltat numeroase proiecte reusind sa mentin Iasul pe locul I in accesarea fondurilor europene in Educatie si totodata sa vad ca Iasul continua sa castige numeroase premii.
La eveniment au participat presedintii celor doua comisii pentru Invatamant din Parlament, doamna senator Ecaterina Andronescu si domnul deputat Angel Tîlvăr, ministrul Educatiei Nationale, domnul Remus Pricopie, domnul secretar de stat Gigel Paraschiv, Seful Reprezentantei Comisiei Europene in Romania,domnul Nicolae Idu, colegi parlamentari, precum si presedintele Agentiei Nationale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale, doamna Monica Calota. 

Doresc sa felicit cele cinci scoli din Iasi care au primit titlul de Scoala Europeana: Colegiul Costache Negruzzi, Colegiul National Garabet Ibraileanu, Colegiul National Emil Racovita, Colegiul Economic Administrativ nr. 1 si Scoala Gimnaziala Titu Maiorescu, dar si celelalte scoli care au obtinut de-a lungul celor 10 ani acest titlu. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu