miercuri, 13 februarie 2013

O ora de sport in fiecare zi! Am initiat o lege in acest sens inca din 2009!


Am mentionat in nenumarate ocazii necesitatea introducerii unei ore de sport (de miscare) in fiecare zi la clasele I-IV, avand si o initiativa legislativa depusa in 2009 si reluata in 2011, prin care imi doream introducerea unei ore de sport in fiecare zi in invatamantul primar. Din pacate, in perioada respectiva, colegii mei parlamentari si fostii ministri nu au inteles importanta acestei initiative. Ma bucur ca Prim-ministrul Victor Ponta a inteles importanta pe care sportul o are pentru copiii nostri.
Sportul nu ajuta doar la prevenirea obezitatii in randul copiilor, ci si  genereaza anumite valori sociale, cum ar fi fair-play-ul, non-violenta, comunicarea nonverbala, integrarea copiilor din zonele de risc, descoperirea unor deficiente la varsta frageda.
Imi pun mari sperante ca actualul ministru al Educatiei va intelege necesitatea acestei initiative, pe care o promovez de patru ani. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu