marți, 4 decembrie 2012

O zi care mi-a dat încredere si forța sa lupt in continuare

Astăzi a fost o zi încărcată. 
Dimineața am mers la santierul de la bazinul olimpic de înot. Am susținut mereu necesitatea unui bazin olimpic de înot in Iași. Proiectul este realizat in proporție de 40%, iar investiția trebuie continuată. 

Am mers, de asemenea, in zona Fundatiei pentru a vedea stadiul lucrărilor la pasaj, alaturi de primarul Gheorghe Nichita, viceprimarul Mihai Chirica si candidații USL Iași la alegerile parlamentare Cristina Nichita, Gheorghe Emacu si Sorin Iacoban. Este un proiect important pentru Iași pe care îl susținem cu toții si care va conduce la fluidizarea traficului din zona. 
A urmat întâlnirea cu alegătorii din cartierul Mircea cel Bătrân, unde m-am întâlnit cu oameni care mi-au transmis mesajele lor de susținere, mi-au strâns mana si mi-au oferit încredere. 
Seara am fost, ca in fiecare an in jurul acestei date, la Gala Recunostintei, o seara caritabila dedicată susținerii copiilor cu dizabilitati, organizata de Fundatia Star of Hope in cadrul campaniei regionale "Daruieste pentru a schimba un Destin!".






Pentru mai multe fotografii puteti accesa http://www.facebook.com/MihaelaPopapaginaOficiala

Un comentariu: